keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Sry guys..

En oo muutamaan päivään kirjotellu. Oon kait ollu niin kiireinen? Minäkö muka kiireinen..sounds funny. Oon kyl oikeesti tainnu olla. Huomenissa pitäs taas jälleen lähteä Hesaan päin, koska torstaina mulla on sielä taas yhdet pääsykokeet alalle,jolle en edes halua enää :b Oon jotenki vaan jo niin tottunu ravaan ees taas tota 300km väliä, ettei se edes tunnu enää miltää. Lisäks sielähän mua tietysti se yks höpönattu odottelee <3 kylhän tässä jo ikävä taas onkin. 
Käytiin tänään Seinäjoella syömässä Amarillossa perheen kesken ihan vapun kunniaks. Meillä tommonen ei tosiaan ole mikään perinne,mut saatiinpahan kerrankin lähdettyä. Otin aina yhtä ihanan burgeriannoksen. Ravintolan hamppariannokset..ne on kyl jotain mitä ei todelkaan voi verrata Heseen :D Otin myös jälkkäriks mustikkajuustokakun mansikkakastikkeella. Pala oli säälittävän kokoinen,josta sit kuitenki maksoin sen 8e. Ihan sairasta. En kyl taas vähään aikaan ota jälkkäriä raflassa. Oisinhan tietty voinu ottaa niistä vaikka kuvat,mutta arvatkaapa raksuttiko blondilla......Mua muutenkin harmittaa etten oo vielä saanu laitettua edes niistä mun ostoksista kuvia. En tajua. Oon vaan niin laiska ottamaan niitä, tai ehkäpä en oo yhtä omistautunu tälle mun blogille. Toisin ku jotkut jokka tyyliin tekee näillä rahaa :b 
Mulla on kyllä oikeetaki tekemistä tälle yölle. Mun pitäs tehä eräänlainen ennakkotehtävä tälle alalle,jolle tahdon. Kauneudenhoitoala siis kyseessä. Mun pitäs kirjottaa sivullinen tekstiä siitä,miks just mä oisin varteenotettava opiskelija tälle alalle. En oikein viel tiedä aiheuttaaks se mulle hankaluuksia. Sinänsä iisi tehtävä,et alunperin luulin et pitää tehdä joku 50 sivua pitkä tutkielma alasta. I better get started before I'll get tired! 
Hennan (eli mun isosiskon joka on tosihyvä näis tietsikkajutuis) piti muokata mun ulkoasua kivaks,mut nyt seki taitaa taas jäädä ainaki pariks päiväks ennenku tuun taas takas kotio. Miks kaikki nyt jää tekemättä..tää on just tätä mun saamattomuutta,joka taitaa pikemminki olla kohta joku sairaus..:p 
Kirjotimpa nyt pienen postin,ennen sen oikean ja tärkeän jutun kirjoittamista. 
Perustele,miksi sovellut ammattiin?

Tän tyylisen näkösiä ne oli..

Namnamnam..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kivasta kommentista ! (: