tiistai 15. toukokuuta 2012

Eise tunnu miltää..

Meitsi on nyt sit 19w. Tossa eilen täytin (sunnuntaina siis,eli mun mielestä eilen). Ihan kökköö ku se ei ikinä tunnu miltää. Voispa sen ikävuoden vaihtumisen tuntee jollaki voimakkaalla tavalla :D Tällä kertaa sentäs onneks pääsin vähä juhliinki (lisään yhden normi-kuvan tähä postii myöhemmi) toisinku viime vuonna esteiden takia en päässy juhliin 18v-synttäreitä. Tragic. Mulla on tosi mahtiperhe ku on 4 sisarustaki ni sain yhden lahjan - J:ltä. Thanks guys. Aion kyl pölliä vielä isän tililtä itelleni vähän synttärirahaa. Ei oo muuten reilua. Edes kummit ei enää suosi mua. Wää. ;(  Ei vois yhtää ankeemmalt tuntua nää synttärit vanhemmiten ku ei saa enää edes lahjoja. Paree tulla sit senki edestä yo-lahjarahaa.
Yo:ista puheen ollen, ostin tänään lakin! Pohdin sielä kaupassa kumman koon ottaisin. Mulla on muuten pirun iso pää. Katottii eka et eihä tääl oo mulle kokoja ollenkaa. Eihän sen lakin ny varmaan kuulu kiristää joten otin sit sen isomman koon, hehe :b Halvallaki lähti! Vaan kolmekymppii! Kyllä minä osaan! Alkaa muuten pikkuhiljaa iskee paniikki, ku me ei olla vielä edes alotettu siivoon tätä meidän taloo tai mitää. Tänään lähetin kutsut. Paska homma vaa,ku parilla tutulla on samaan aikaan juhlat, ni tiedän jo et aika moni ei tuu mun omiin, ja pelottaa et loputki peruu. :/  Ja ne kengät vieläki ostamatta..
Tänään oli järkyttävän raskas päivä, sillä me tehtiin mun vanhimman siskon Piian muuttoo. Se tuntu niin loputtomalta. Oon kävelly nii monta askelta. Oispa ollu mittari. Nytki mun päätä särkee ihan sairaasti, enkä tajua miks kirjotan tätä tekstiä taas just nyt, taas keskellä yötä. :p Oon kai sairas. 
Henna käski mun tänään kattoo tälläset hauskat videot. Tää toinen on alkuperänen versio One Directionin biisist, ja toinen sitte parodia. Laitan tän myös siks et tää soi pääs. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kivasta kommentista ! (: