lauantai 12. toukokuuta 2012


It's just sad..

What hurts you the most? Mua se, et musta luullaan asioita mitä mä en oo. Joskus tuntuu et kaikki saa musta aivan vääränlaisen käsityksen. Mulle on tullu selväks et mua pidetään melko kylmänä ihmisenä. Usein musta luetellaan vaan negatiivisia piirteitä. Maybe I am negative? Loppujen lopuks hyvin harva mun läheinen pystyy hyväksyyn sen,kuitenki tietäen et mä en todelkaan ole mikään kylmä ihminen. Miltä tuntuu ku joku sanoo sua kylmäks? Aika hemmetin pahalta. Omasta mielestä se on yks pahimpia loukkauksia. 
Joskus sitä joutuu törmää ikäviin tilanteisiin.Tällä siis tarkotan riitoja ihmisten välillä. Joillaki ihmisillä ei vaan oo mitään rajoja siihen,miten ilkeitä sanoja ne voi sanoo. Niille tärkeintä on vaan se, et ne niin sanotusti ''voittaa'' riidan ja saa lannistettua toisen maan rakoon. Ilmeisesti se antaa niille hyvän olon. Se jos mikä vasta säälittävää onki. On myös ihmisiä,joiden kanssa ei pysty keskusteleen, vaan se on sitä jatkuvaa,hyödytöntä riitelyä vaan. Se vie energiaa,eikä johda mihinkään. 
Oon aikoinani tapellu Hennan kans siihen malliin,et siihen kerkes jo triljoonaan kertaan kyllästyä. Riitely on niin turhaa. Sitä tekee väkisinki joskus kaikki,lepposammatki kaverit. Onneks me elellään jo Hennan kans rauhallisemmalla rintamalla. 
Joskus sitä yllättyy siitä,miten pitkälle joku voi mennä. Sillon jää vaan tuijottaan suu auki sitä tekstin törkeyttä. Like..do you know where your heart is?  Sellasia voi jo sanoo ihan aiheellisesti kylmiks. Huhhu. Mun mielestä kaikkein naurettavinta on se, miten joku sellanen, jol on oma elämä aivan täysin päin persettä voi arvostella mua. Se on jo niinku sellast et hei buddy, give me a break. Sellaselle henkilölle ei edes melkein pysty enää vastaan, ku se koko tilanne huvittaa niin paljo. 
Mä en tiedä miksikä semmosia ihmisiä kutsutaan edes..mut just sellasia, jotka luulee olevansa ite jotain maailman esikuvia, et he tekee just kaiken oikein, heillä ainoana maailmas on ollu vaikeita hetkiä elämäs niin he pärjää kaikessa ja muut sitten ei. Ärsyttävää on myös niin sanottu pikkuvanhuus, et luulee nuoresta iästään huolimatta kokeneensa jo kaiken, ja alkaa sit neuvomaan muita, mahdollisesti samanikäisiä ihmisiä.  Tuntuu uskomattoman ärsyttävältä haistaa vähättelyn salavaivihka vivahde jonkun puheessa, kun ne sanoo et you're not good enough taikka sit väheksii sun ongelmia.  Seriously, mä kyllä itse tiedän mihin pystyn, nii sillon ei kenenkää tarvis tulla sanoon that I can't. Mä kyllä myös itse tiedän minkälaista mun elämäni on ollu, nii silloinkaa kenenkää ei tarvis tulla sanoo kui helppoo/vaikeeta mul on ollu. Unbelieavable. 
Se ei ole turhaan sanottu, et oikeita ystäviä on harvassa. Oikeat ystävät kyl erottaa helposti feikeistä. Oikee ystävä ei oo sellanen, joka väheksyy ja alentaa toista, ja aukoo päätään asioista mitkä ei oo totta. Oikeen ystävän kanssa on  hyvä olla, ja siihen voi luottaa. Sille voi kertoo murheensa, ja se kuuntelee aidosti välittäen. Kyl sen vaan tuntee, kelle pystyy puhuun ja kuinka paljon. 
Ku vihdoin lopullisesti tajuaa jonkun sun ystävääs esittäneen pitäneenki sua katkerana ämmänä, tuntuu hemmetin hienolta vaan päästää irti,unohtaa sen täysin väärät luulot ja jatkaa eteenpäin onnellisena siitä, ettei niin itsekkäiden ihmisten kanssa tarvi enää olla tekemisissä. Phew. I'm free like a bird, flying around. (::
Ehkä riitoja on joskus hyvä ollaki, paljastuupa ainaki asioiden oikea laita ja varsinkin ihmisten oikeat värit. ;) 



7 kommenttia:

  1. Ja tänään, ystäväiseni, me menemme Bambumajailemaan! :)

    VastaaPoista
  2. Hahahahaha :D bambu..hahaha!

    VastaaPoista
  3. Asiaa! Pää pystyyn ja haistatetaan vitut kusipäille =))

    VastaaPoista
  4. Hyvä postaus !! :) niimpä aidot ystävät tunnistaa ja kaikkien pitäis ymmärtää että make sure your hands are clean before you start pointing fingers :) - iida

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu :) oho,oopas sä oppinu uusia sanontoja :o en ollu kuullukaa aiemmi..

      Poista
  5. :) by Bob Marley !

    VastaaPoista

kiitos kivasta kommentista ! (: