lauantai 5. toukokuuta 2012

Lovely,isn't it?

Uus taustaaaaaaaaaa. Eiks oo ihana!! Ite tykkään kovastiki (: Hennan hankkima tietenki :)) 
Pääsykoe hotelli-ja ravintola-alalle meni puolittai hyvin, sillä ite pääsykoe oli lähes täynnä pelkkää matikkaa :s mutta koen et haastattelu meni iha hyvin. Eihä tää se mun ykkösala edes ole. Kunha nyt sais vaa jonkun opiskelupaikan = sais asunnon Helsingistä ja pääsis täältä metsästä pooooooois. 
Ajattelin nyt laittaa kuvat niistä mun ostoksista ihan netistä poimittuna. 

Tää se mun ihanainen..<3
Eiks oo pirteet?










Olen tennarifriikki!!







Saakeli ku meinaa mennä hermo ku noi kuvat temppuilee. Ei asetu ollenkaa hyville paikoille. En oo oikeen pro niiden laitos :b kaikki on metrin pääs toisistaan..
Huuh,nyt oon tyytyväinen kun sain nää esiteltyä tänne (: 





2 kommenttia:

  1. Ensinnäkin: TOI HUIVI = pure love <3 ja toi mekko on kans ihana :)

    VastaaPoista

kiitos kivasta kommentista ! (: