sunnuntai 27. toukokuuta 2012

I'm dying..

6 päivää juhliin ja mä yritän sinnitellä. Oon siis tässä pienoisella ''nestekuurilla'', jotta mahtuisin täydellisesti mekkooni, sillä se puristaa hieman. Oon syöny paljon normaalia vähemmän kaloreita, ja se tekee tiukkaa. Nytki mulla alkaa oleen taas hirvee nälkä, mut eipä oo enää paljo varaa syödä. Normistihan nainen syö sanoisinko, joku alle 2000 kaloria päiväs. Normaalisti, normaalissa syöpöttelyruokavaliossani mä syön paaaaljo yli sen. Nyt oon kuitenki yrittäny pitää kalorini siinä 1200-1300. Voitte siis päätellä siitä jotain :b Toivon et tää kituminen auttaa sille päivälle jotain, ja mahtuisin sillee just sopivasti mekkooni. Vaikkaki tiedän kyllä että mahdollisesti pudonneet kilot tulee samantien takas juhlien jälkee mut se on taas asia eriksensä. 
En voi oikeesti kuvailla sitä ihailun määrää niitä ihmisiä kohtaan, jotka pystyy sen tekeen ja pudottaan joku 30kg! Oon ite sitä mieltä et hyvin harvalla riittää tahdonvoima. Yleisesti ottaen kaikki aina ratkee jossain vaihees ja lihoo takas. Varsinkin koko elämänsä ylipainosina olleet. Sanon aina, et läski on aina läski. Koska oikeesti! Tyypit saattaa olla hetken laihoja, mut lihoo aina uusiks. Näin se vaan taitaa olla ;( oh no for me too..noh, onneks mulla on jo se joku joka rakastaa tätä pikkupunkeroo tälläsenä (: 
Tiiän ite aika paljo ravintoasioist, koska sattuneesta syystä kaikki täs perhees on yrittäny laihduttaa, joten väkisinki on tullu tutkittua asioita. Myös karppaus/ketoosidieettien periaatteet on mulle tuttuja. Oon ite yrittänytki, ylläri failure. En oikeesti ees pysty laskee kui monta kertaa oon yrittänyt laihduttaa :D ei ihme ettei kukaan/edes minä itse usko itteeni enää! Mut ne, jotka ei oo ylipainosia ei voi koskaa tajuta miten rankka projekti lihavana oleminen on. Se ainainen diettaaminen ja toisten halveksunta on jotai mitä ei kyl pysty edes kuvailee. Ite kadun ainaisesti sitä et on päästäny ittensä lihoon. Siks aina neuvonki kaikkia, ettei ikin tekis sitä virhettä. Miettikää, ei kesälläkää mitää mageita vaatteita! Kuten niitä..farkkushortseja.......-.-
Paljon on viel tekemättä juhlia varten. Meil on aika iso talo, jota tietysti pitää siivota. Kyllä kaikkien ihmisten kelpaa tulla tänne valmiiseen taloon! Minä joudun tekee kaiken työn..! No en yksin :D Vähän jänskättää jo nyt. Oispa ne jo! 
Ps. EUPHORIA! 

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kivasta kommentista ! (: