maanantai 4. kesäkuuta 2012

YO

Nyt kaikki on sit ohi, ja se kaikki meni ihan hurjan nopeeta! Alotetaan siitä että mun nestekuuri ilmeisesti autto jotain, sillä mekko ei kiristänyt enää niin paljoa. Se oli hyvä juttu (:  Tällä hetkellä on sellanen tosi tyhjä olo, ku ei tarvi enää tehä mitään. Viime viikko ku oli sellasta hirveetä kiirettä ja sähläystä. Nyt ei oo mitää tekemistä. :( Paitsi odotella puuduttavasti että tulis 14.6. jolloin saan tietää pääsenkö kouluun. Huuh. :(
Mun yo-aamu oli aivan karsee. Kyllä täälä porua väännettiin ku aika rupes loppumaan, enkä sitte osannu käyttää mun uutta kiharrinta. Ostin jonku halppiksen, joka mun puolesta joutaa kyllä roskikseen. Sil oli uskomattoman vaikee tehä niit curlseja, enkä sit loppujen lopuks onnistunutkaa. Lisäks liimasin tekoripseni pitkin silmäluomia. Mulla oli ihan hirvee fiilis autossaki menomatkalla, et kiva ku kaikki muut on sielä hienois kiharoissaan ja mä meen jollain puolisuoralla tukalla sinne. Ew. Yritin kummiski piristää itteeni sillä, et kerkeen kyllä vielä ennen omien vieraiden tuloo laittautuun. Toivottavasti kukaan ei vaan kattonu mua sillain et ööh..onks toi tullu suoraan sängyst tänne :D Se pitää kyl paikkaansa et ainaku on jotain tärkeetä nii jotain menee pieleen. 
Kerkesin siinä tosiaan onneks ennen omia juhlia vähän paranteleen sitä ulkonäköäni. Olin sitte tyytyväinen :b Koko päivä meni tosissaan ihan sairaan nopeesti. Äitin ja tädin tekemät ruuat oli namnam. Olin ihan shokissa saamastani rahasummasta, ku en oo tottunu sellasiin..:p tässä mietitään että mitäs sitä ostais..;) tosin paljon pitää kyllä laittaa ihan vaan säästöön, mahdollisesti nyt syksyä varten. Jotain mageeta ois kyl kiva saada :) 
Mua harmittaa, ku melkein kaikki laadukkaat järkkärillä otetut yo-kuvat on muiden kameroissa, ja saan ne kuvat vasta tyyliin viikon päästä. Eli joudun taas lisäileen niit myöhemmin blogiini. Mukavaa siis oli, nyt ollaan sit ylioppineit, vaik tottahan se on, ettei siit mitää hyödy. Not me anyway. 
Oon innoissani lauantaist, ku meen inanan Empun kans Tampereelle ostoksille. En oo ollu siel pitkään aikaan ja nyt ku on vähän tota rahaakin niin vois ostella sieltä kaikkia kivoja halpis-juttuja (: Jeij!



Mamman kermaperunat, namnam..

Tyypillinen repeäminen virallisesti ruokaillessa..





Musta ja J:stäki söpöjä kuvia otettiin, mut ei mul niitäkään vielä ole. Lisää kuvia siis odotellessa ;) 


4 kommenttia:

  1. Höpsis! Olit tosi kaunis lauantaina ihan lakitustilaisuudessakin! <3 :)

    VastaaPoista
  2. Olis pitäny tulla sun juhliin! Ihan vaan noiden ruokien takia siis.. :---D NO EI KAI! Ihania kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ois kannattanu tulla ;) hihi, kiitos!! (:

      Poista

kiitos kivasta kommentista ! (: