keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

YO-mekko

En ees halua miettiä kuinka monta tuntia eilen surffasin netissä katellen yo-mekkoa, turhaan. Tai no,tavallaan. Olin ekana Nellyn sivulla, jolta löysin sellasen värin ja koon puolesta ihan kivan mekon. No,päätin sit jättää sen sikseen, ja mennä Asoksen sivulle,jolta kaveriki tilas mekon. Ainut pikkupaha sielä on, ettei mekkoo voi palauttaa jos se vaik sattuiski olee pieni. Sehän on ulkomaalainen sivusto. Sielä ne mun tunnit sit meniki, vain todetakseni ettei siel ollu mun kokosii hienoja mekkoja. Mähän en siis oo mikää pikkuihminen, vaan itseasias aika iso. Lopulta sit päädyinki takas Nellyyn ja tilasin sieltä sen mekon, joka mun ois ilmeisesti pitäny vaa suosiolla tilata heti :b  Laitan jo täs vaihees siitä kuvan: 


Oon aina ollu vähä sellane pink girl, et tykkään vaaleenpunasesta koska se on tosi tyttömäinen. Toi muoto oli myös niitä harvoja, jotka koen et mulle sopis, ku tota lantioo kumminki riittää. Nähtäväks kumminki vielä jää, et mahtuuko. Aattelin, et ku toi oli mielestäni aika kallis, et jollei se istu just niiku haluan ni palautan sen. Oon niin pihi etten millää tahtois maksella tollasista kalliista mekoista,iiik :D 
Seuraavana onki ostettavana sit kengät. Aattelin, et jotkut tälläset ois ihan kivat: 

Musta iha nätit, mutta mä ku en oo sitte yhtää mikää korkkari-ihminen (= jalat ois paskana heti ekan tunnin jälkee) nii taidanki päätyä iha vaa tälläsiin: 



Tarviiks aina olla korkkarit? Didn't think so :) Mun mielestä ballerinat on jopa parempi vaihtis, mä ku haluan luoda sellasen söpön vaikutelman (:: hihi :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kivasta kommentista ! (: