maanantai 23. huhtikuuta 2012

Blondin logiikkaa osa.....?

Oon ollut Helsingissä J:n luona nyt perjantaista lähtien. Mulla on huomena pääsykokeet erääseen paikkaan ja mun pitäs liikkua yksin bussilla täälä koska J:llä on koulussa tietysti juuri joku tärkee juttu,eikä se voi edes leikkiä kipeetä :D. Apua!! Jossaki Helsingissä bussilla liikkuminen on tämmöselle maalaistytölle kyllä semmosta ydinfysiikkaa että en kyl tiedä miten selviän sinne paikan päälle. :b 
Äää..missä jään poiiis!

Oon jo oppinu tykkää Helsingistä. Ennen olin aina sitä mieltä et ihan liian iso paikka mulle, varsinki ku mulla menee aina hermot ihmistungoksen keskel. Mut siihenki oon jo vähän tottunu. No se yks asia minkä takia tietysti voi helposti tykästyä Helsinkiin on tietty kaikki ostoskeskukset. Ja sinnepä mun rahat taas meni. En ees tiedä..en yleensä oo mikää tuhlailija joka ei välitä rahanmenost,mut jotenki noissa aina hukkaa järkensä ja ajattelee rahan olevan vaa rahaa. Besides, ei mul ees ois ollu mitää oikeesti järkevää mihin ne käyttää, eikä J edes yrittäny estää mua! :b 


Mentiin itseasias kahtena päivänä peräkkän Helsingin Itäkeskukseen, koska ekana pvnä mulla loppu aika kesken ku se meni kii..:DD Tietysti J ihanana ja aina niin kärsivällisenä <3 lupas viedä mua sinne sit seuraavanaki pvnä. En yleensä edes jaksa kierrellä,varsinkaa peräkkäisinä päivinä, mut mä nii halusin ja tarvitsin näitä juttuja. Ostin siis lopulta ihanan valkeen pitsimekon,joka makso vaan 20e!! Sehän oli ihan pakko ostaa! Harvoin nii halval saa nii kivan näköisen (:: Aloin jopa pohtimaan josko sen vois laittaa yo-mekoks,mut sovitan nyt ensin sitä tilaamaani. Sit ostin lökärit..collarit..mitkälie..koska tarvitsin sellasiaki..valkoset tennarit H&M:stä kympillä on joka kesän ehdoton must! Kirkkaan neon-vihreen värisen tuubihuivin (tykästyin siihen heti),rintsikat sekä sit viel J osti mulle Stockmannilt Franck Provostin hiusharjan! Hiihii,vähän kivaa omistaa semmonen! Kiitos hani <3 Collarit,huivi,kengät,mekko,rintsikat ja iiiso hiusharja yht.hintaan 71eur. Eihän oo paha? I'm so happy!

Tekstin otsikkoa unohtamatta kerron ny kuitenki yhen jutun siihen mekkoon liittyen. Olin sillon ekalla kerralla tosiaan sovittamassa sitä, ja ihmettelin miks kukaa suunnittelis sellasta mekkoo mis näkyy rintsikat etupuolelt. Olin ihan lannistunu ku en voinukkaa ostaa sitä. Pohdin tota asiaa kauan sovarissa ja yritin saada sitä näyttää jotenki paremmalta. En sit ottanu sitä ja lähties viel vilkasin muit mekkoi,josko siin mun omas ois ollu jotaki vikaa. Mallinuken päällä se näytti iha erilaiselta. Ei sitte tullu mulla mieleenkää et olin laittanu sen väärin päin päälleni :D J:hän sen tietysti taas tajus. Nii,ehkäpä se ois tosiaan kannattanu ottaa huomioon :b Että näitä tämmösiä välillä mulla.


Onneksi nyt kumminki olen onnellinen mekon omistaja! (:  Kaikki varmaan odotti kuvia, mut niit ei valitettavasti tällä kirjotuskerral ole mahdollist lisää tähän, koska mulla ei ole kännykän kaapelia mukana. Ehkäpä lisään ne myöhemmin tähän samaan postiin, tai sit teen uuden, mut anyway,ne tullaan tässä näkemään! (:
Mä niin tykkään olla täälä muutenkin. Ihanku jo asuisin tääl. Voi että :) Oon vaa jotenki maireena ny. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kivasta kommentista ! (: