maanantai 16. huhtikuuta 2012

Musiikki

Kun mulla on paha olla, musiikki auttaa. Eihän se mitenkään epätavallista ole, useimmathan niin sanoo. Se vaan tuntuu niin oudolta miten se voi auttaa nii paljo. Tosin,sitähän ei tiedä onko se sit niin hyvä asia et masentuu entisestään jos kuuntelee surullista musaa. Ite en ainakaa vois kuvitella kuuntelevani jotain ylipirteetä musaa kun oon allapäin. Ainaki meikäläisellä se toimii,jos niin sanotusti vaan ''kärsii'' sen tunteen yli eikä yritä vältellä sitä. Hmm..toi sai mut kuulostaan joltain angsti-teiniltä. En oo, oikeesti :) Mulla vaan on näitä päiviä ku mikään ei tunnu oikeelta. Ehkä se on joidenkin omien tekojeni seurauksia, Olin nimittäin eilen juhlimas. Lisäks se on tää sunnuntai. Eikä masennuksesta sais puhua tällee arkikielessä sillei 'muute vaa', koska se on oikeesti sairaus,monet terveet ihmiset vaa sanoo olevansa masentuneit. Kai se on sellane arki-ilmasu. Tän postauksen otsikoks ois kyl pitäny tulla masennus ku jauhan siitä,hehe..:b
Ajattelin muutenki kirjotella täällä siihen tyyliin ettei mun tarttis miettiä millasen kuvan ihmiset nyt tästäki tekstistä saa, koska oon tehny sitä elämäni. Tuun kirjottelemaan tänne ajatuksiai ja päivistäni. Saispa kerättyä ihmisiä lukemaankin niitä :) Aina ku mä alan kirjottamaan mulla meinaa tulla tekstiä loputtomiin. Guess that's the creative part of me ;) Tän blogin edistyessä kerron varmaan jokaisen pikku yksityiskohdanki itestäni. Tärkeintähän nyt on saada tää eka postaus tehtyä (josta tuli kyllä aika negatiivisen sävyinen)  :b..no,tällänen mä oon :D Tähän loppuun laitan viel biisit jotka on erityisesti koskettanu mua tänä iltana ja ruokkinu mun alakuloisuutta. 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kivasta kommentista ! (: