torstai 19. huhtikuuta 2012

Hihihi, I made it pink!

Kuten kaikki näkee, muutin blogini ulkoasun eilen ja tein siitä ei yhtään-lapsellisen pinkin! :) Noei, musta tää on kinda cute :b Nalleja ja kaikkee. Noei, tarkotus ei oikeesti ollu tää. Kattelin muiden blogeja ja mua alko hävettää mun omani myrkyn vihree ulkoasu..:D aloin sit miksaileen ja lopulta mulla meni hermot ku kelloki oli jo paljo ni päätin sit laittaa lekkeriks :b useimmille tää pinkki näky aiheuttaa varmaan päänsärkyä but I like it, ja siks aattelin pitää tän vähä aikaa (:

Kesä tulee ja osittain se harmistuttaa mua,koska näen näitä:

joittenki kelpaa..



Oon aina tykänny hirveesti farkkushortseista, siks oonki äärimmäisen kateellinen niille,jotka niitä voi pitää. Ne on varmaa yks mun forever-haaveista. Musta ne on nii upee kesäasuste, et jos voisin, pitäisin ite varmaa joka päivä. Huoh..*dreamy eyes*
Oon muute päässy aika hyvin tähä bloggaamisen makuu. Joka päivä! 



3 kommenttia:

  1. Heei oonko nyt vaan sokea, vai eikö sun blogia pysty alkaa lukeen ku tässä ei oo semmosta kohtaa? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiä oonko mogaillu jotai asetusten kans, ku en oikee osaa vielä käyttää tätä. Itelläki on ollu tosi paljo vaikeuksii alkaa lukee jonku blogia,ku en meinaa ikin löytää sitä kohtaa. Yritän tarkistaa asian mahd.pian..:b

      Poista
    2. Noni! Ny pitäs pystyä sunki lukee mua..:b joten hopihopi!

      Poista

kiitos kivasta kommentista ! (: