sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Bringing my blog back alive..

Paljon on tapahtunut nyt mun elämässä, ehkä siks tää hiljaisuus. ;D Ehkä mun pitäs vaan lopettaa tää koko blogi, mutta käynki täälä nykyää lähinnä vaa tylsyyttäni lukemas muiden omia :p Niinku Iida,mun serkku,yks pv sano että se oli jo unohtanu että mulla on blogi,sit olin iteki sillee ainii! Hehee. 

No ei oikeestaan paljoo oo tapahtunu mun elämässä,mulla on vaan ollu tunteiden myräkkää mun kouluun liittyen. Musta tuntuu etten varmaan ikinä löydä paikkaani täs maailmas,ku missää ei oo hyvä olla! Puhun täs lähinnä koulutusaloista. Oon tosiaan tossa hotelli-ja ravintola-alalla nyt, mutta taas näin käytännön harjotteluis huomas miten perseestä se on. Periaattees muiden sotkujen siivoomista ja teeskentelyä ja nöyristelyä. Ei kiitos. Mä oon päättäny että haluan amk:iin ja mua kiinnostavan ammatin ja hyvän palkan ja hyvän elämän!! Ni!


No siis amk sen takia että sielä kaikki on helpompaa! Siis sillee. Oon huomannu ku J on sielä. Siel on ihme lomat esim.pääsiäisloma oli viikon! Sit kesäloma alko jo nyt. Amk:issa ei oo suurimmas osas tunteja läsnäolopakkoo. Amk:ssa harjottelut voi suorittaa kesätöiden ohessa (jolloin saa tietysti palkkaa ja ammattikoulussa kun harjottelut on palkattomia!!) Selviö on se että ammattikorkeesta valmistuu parempia ammatteja eli hyvää liksaa. Mä haluan saada hyvää liksaa,who doesnt? Mä haluan sellasen vauraan kaupunkisnobihienosto elämän isona. Mulle ja mun perheelle. Haluun et lapsille ei tarvi sanoo ettei oo rahaa ostaa jotain. Mutta haluan silti pysyä ihmisenä enkä muuttua miksikää ylimieliseks robotiks.


Se ammatti mikä sit isona haluisin olla on sosionomi. Erikoistuisin päihde-tai mielenterveystyöhön,koska oon aina ollut suhteellisen hyvä kuuntelemaan ja haluan auttaa ihmisiä. Toi ois tosi mielenkiintosta. Harmi vaan että toi sosiaaliala on joku maailman suosituin tällä hetkellä ku se on joku ihme trendi. Mulla riittää tekemistä jos halajan ammattikorkeakouluun,sillä mun nykysillä arvosanoilla ei sinne päästä. Onneks on kumminkin olemas semmonen vaihtoehtoki nykyään että aikuislukios voi korottaa arvosanojaan, and that's exactly what I'm gonna do. Täällä sinne voi kirjautua milloin vaan. Vähän perseestä vaan että en itse lukioaikana tajunnu että ne arvosanat periaattees määrittelee koko loppuelämän (just et mihin kouluun pääsee). Nyt joudun vähän niinku käymään uudestaan,mut oma moka. Se on siis mun suunnitelma,plus haen nyt kokoaja töitä. Mua vaan ahdistaa ku täältä on niin vaikee saada,ja sit alkaa ajattelee kaikkee mitä jos en koskaan saakaa nii millä maksan kaiken yms yms. 

Ainii,se vielä että keskeytin sen koulun tältä erältä (en siis eronnu vaan hain ''lykkäystä'') ja keskityn nyt näihin suunnitelmiin jotta saisin sen haluamani elämän. Nyt vaan on tosiaan vielä ahdistavaa ku odottelen et saisin töitä. Mutta ei se mitään, lähden huomenna kotiin evakkoon missä ei tarvi maksella mitään. Hyvää vappua jo beforehand! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kivasta kommentista ! (: