torstai 15. elokuuta 2013

Minäkö päivitän 'blogiani'?


On kyllä ollu muilla taas kivoja tekstejä luettavana. Nojoo,jospa minäkin taas välillä. 

Mulla on hirveästi kaikkia haaveita nyt. Tai siis, ensinnäkin haluisin auton. Se ois vaan niin jees tietysti käytännön puolesta mutta muutenkin. Tuntuu että tosi monilla oman ikäsillä on oma auto ja varsinkin (ja ainoastaan sen ansiosta) nyt kun mäkin oon töissä niin ois ehkä vara hankkia/ylläpitää se. Nyt kun syksykin taas tulee niin ois se (ehkä?) niin paljon mukavempi istahtaa suljettuun tilaan ja katsella niitä sadepisaroita tuulilasista kuin tuntea ne niskassaan. Joo. Mä haluan auton. Nettiautosta saa aika halvalla jotain suht perushyviä. Vaikka en mä autoista mitään tiedäkkää. Tietysti pitäis sit konsultoida tosi tilanteessa jotain joka tietää. 

Sit mä haluisin kirjottaa kirjan. Oon jotenki nuoresta asti tykänny tästä kirjottamisesta (vaikka tää mun blogi ei sitä ilmaisekkaa) ja mulla on oikeesti aika hyvä mielikuvitus (vaikka sekään ei tästä ilmene). Juuri nyt mulla on hirvee into siihen. Ois ihan sika makeeta kun sit joskus vois lähettää sen jollekki wsoylle ja sit se menestyis ja musta tulis rikas. Sit mulla ois helppo elämä. All I ever wanted: Prinsessaelämä ja maailma jossa ei ikinä oikeasti tarvi tehdä mitään,ainakaan töitä? What's work? Tiedän,oon prinsessa. 

En pidä töissä käymisestä. Mulla on oikeesti joku iso ongelma sen suhteen. Joka päivä kun sinne pitäs mennä mulla tulee semmonen vastenmielisyys sitä kohtaan että melkein poru kurkussa saa mennä. No ei nyt ihan, mutta melkein. En tiiä mistä se johtuu. Ei se oo sellasta normaalia ''nääh,ei jaksais töitä'' vaan se on oikee ongelma. Eikä se johdu paikasta, ihan sama missä oisin töissä. Ehkä sain vaan elää liian kauan lepposaa elämää niin nyt on sit jarrut päällä että eikä,töitäkö pitää tehdä. 

Värjäsin taas hiukset. Punasiks. Eikä mitkään kirkkaanpunaset vaan semmoset kivat kirsikan väriset. I love red. Oon täysin tykästyny tummaan hiustenväriin, enkä yhtää kaipaa keltaista vaaleaa. 

Noniin. Mun kirjotukset oli taas tässä pariks vuodeks. Jatkan muiden blogien seurailua. See you.




2 kommenttia:

  1. Oot nii hyvä :D sulla on aina hyvät jutut! Haluan nähä sunnuntaina sut ku tuun helsinkii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheeee,tiedäänn. ;) Joo, vois nähä! Nähääks vaik keskustas vai tuuks meille? Txt me su tai joskus sitku oot tääl xD

      Poista

kiitos kivasta kommentista ! (: