lauantai 2. maaliskuuta 2013

Mitä mulle kuuluu..

Oon aina niin aktiivinen tän mun blogin kans..;D mutta mutta..älkää välittäkö.

Mulla on ollu nyt aika kiirettä ton koiran kans. Alussa se oli niin enkeliä, mutta nyt sillä on alkanu se perinteinen pentu-vaihe. Eli kunnon piruilua! Se haluaa kokoajan purra mun varpaita/sukkia ja käsiä. Ja oikeesti se sattuu aika paljon ku sillä on vielä ne terävät,onko ne nyt sitte maitohampaat. Enkä oo oikeen vielä perillä miten sitä pitäs komentaa/kouluttaa. Ainaki luin että pitäs aina huutaa ''ai!'' sitte ku sattuu liikaa,et se oppii millon on liian lujaa. Välillä se huvittaa mua miten pirullinen se on. Se pikku pilke sen silmäkulmas ku se kuljettelee likapyykkejäki paikasta toiseen ja juoksee mua karkuun. Tuntuu että se vaan yltyy ku kieltää. Noh..mulla todellaki on nyt kädet täynnä töitä sen kans ja sen peräs täytyy tosiaan kokoajan juoksennella. :p Tosin ilman J:tä oisin ihan hukassa,koska kaksin tietenki helpompi hoitaa tommosta pentua. Se nyt muutenki aina pelastaa mut kaikissa tilanteissa <3 Mutta kaikki nämä valitukset sanon rakkaudella, ei me todellakaa Lunasta voitais luopua,on se silti vaan niin inana. 
Eilen saatiin sen netistä tilaamamme tavarat :) Tilasin mm.kantolaukkua,lelua,hoitotarvikkeitä ja pedin! Aww! Se ihastu siihen heti ja nyt köllöttelee siinä aina ku suostuu rauhottuun. So cute. Pinkki,sellane oikei muhkee,hehee :)) J:n perhe ihastu Lunaan heti,en ihmettele! Pitää nyt muutenkin alkaa totuttaan sitä muihinkin ihmisiin ja koiriin. Kotiin voin viedä sitä vasta n.kk kuluttua,jollon kaikki rokotukset on voimassa. Harmi sinänsä,se varmaan ehtii kasvaa aika paljo siihe mennes :(




Mitäs mulle muuten..noh,koulussa on tosi rentoo ja mukavaa..pitää vielä muistaa nauttia ku kohta alkaa taas uus harjottelu, jollon mun pitää vissiin mennä seiskaks joka aamu. Kyllä koulunkäynti on oikeesti vaan niin rentoo. Sanon sen vielä. Kesätöitäki oon tässä hakenu,erilaisiin tarjoiluhommiin, koska siitä sais sitte hyväkslukua ens vuodelle. Toiv pääsis. 

Täälä Eteläs alkaa tää talviki varmaa pikkuhiljaa loppumaan. Tai no,toi keli on ollu aika vaihtelevaa mut ainakin nyt viimeaikoina on sadellu jopa vettä ja lumet on sulanu. Tietty ny on vielä liukasta ja kauan menee ennenku mikään tennarikeli on. Sitä odotanki,et sais taas ruveta käyttään iki-ihania tennareita,aww! Muutenki,nyt ku on kokenu talvee täälä niin kesällä tulee oleen niin tuhatmiljoonaa kertaa helpompi kulkea paikkoihin yms.
Rakastan kevättä siks ku aamut on niin ihanan näkösiä. Niin paljon pirteempää herätä aikaisiin aamuihin.




mussulla vähän huono ryhti tässä. I<3U

2 kommenttia:

  1. Aww, ihana koissu! Leeville ku ostin pedin, niin se ei suostunu millään nukkuun siinä! :D aina oli lattia parempi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ;D mäki pelkäsin samaa,ettei kai mee rahat hukkaan,mut mulla onneks kävi tuuri :p Leevi on itsepäinen sit :)

      Poista

kiitos kivasta kommentista ! (: