keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Changes..

Ajattelin kirjottaa tälläsen lyhyen postauksen. Jos nyt saan siitä lyhyttä. 
Kaikki kokoajan päivittää pääsystään ammattikorkeeseen. Tietenki saavat iloita, kyl mäki hehkuttaisin, mut mulle tulee taas vaa sellane olo et ööö..miksen mä menny korkeeseen koulutukseen. Ei sillä että ikäpäivänä pääsisin sellaseen, mutta tulee vaan semmonen sucker fiilis, ku ite on menossa hankkimaan jotain peruskoulutusta. Ei mua ikäpäivänä myöskään kiinnostais mennä amk, koska tiedän et musta ei ois siihen. Ei oo kiinnostusta eikä lahjoja. Se on musta silti vaan jotenki siistiä. Se varmaan johtuu siitä, että ihailen kaikkia fiksuja ihmisiä, ku oon ite aina ollu tämmöne lahopää (: Ois se silti kiva et ois joskus edes jotain mahiksia päästä semmoseen sisään, ni vois huvikseen mennä testaan itteään. No, onneks mulla on jo turvattuna tulevaisuudessa amk-koulutuksen suoma hyvä liksa. Arvatkaapa vaan kenen kautta..:b LOL. 


Noh, ihan kuin toi aihe oisi ollut tärkein. Eilen saatiin ilo-uutisia! Meille tarjottiin asuntoa! So exciting! Tiesinhän mä et sieltä aika pian tulis jokin tarjous, ku oon ulkopaikkakuntalainen koulun alottava. Vähän pelkäsinkin,että sieltä kaupiteltaisiin jotain 70-luvulla rakennettua kämppää, ja niinhän siinä sit kävi. MUTTA, sitä on korjailtu aika monta kertaa, viimeks vuonna -98. Musta ihan hyvin,eikö? Eihän se sit voi näyttää mitenkään toivottomasti semmoselta sotaleffois nähdyltä ruosteläjältä? Myönnän että vähän kyllä huolettaa, kun eihän noita pääse katsomaan. Ne pitää heti hyväksyä, ettei joku muu nappaa nokan alta! Se on aikas iso, 63neliöö. En osaa kirjottaa sitä neliömetriä. Siin on keittiö,kaks huonetta ja tietty suihkutilat mut niitähän ei lasketa. Toisesta huoneesta sitten makkari ja toisesta olkkari. Jee! :) Vaikka se nyt ei välttämättä olekaan mikään luksuslukaali niin kelläpä nyt ois noissa opiskelija-asunnoissa? Vuokrakin on neliöihin nähden halpa. Nyt vaan alkaa sit hirvee paperisota, kun pitää Kelastaki hakea sit kaiken maailman asumislisiä ym. Niiden saamisessa nyt tietysti kestää kaupungissa miljoona vuotta. On se vaan niin ärsyttävää nyt odotella nää vikat viikot. Muuttopv on siis 1.8. :) Huh ja argh. 


Tuntuu, et nyt kaikkien elämä muuttuu yhtäkkiä. Mun veliki, Juho, on ollu monta vuotta koulutustaan vastaamattomassa työssä duunarina, ja nyt sekin pääs ammattikorkeakouluun! Vielä jopa Tampereelle. Hmm..ihmettelen kyllä muuten miten..kun yhtä epäfiksuja arvosanallisesti ollaan kyllä kaikki. Mut oon niin ilonen senki puolesta! Pääsee kans alottaan ihan uuden elämänvaiheen, eikä tarvi olla surkku-palkalla missään tylsimys paikas töis. :D Se muuttaa pois, mä muutan ja kaikki muutki on jo omilla teillään. Alkaa taas käymään äitiä ihan sääliks. Mitenköhän se pärjää. 


Oon surkutellu sitäki jo hetken ku mun yo-lahjarahat näyttäs menevän kaikki sit syksyllä tommoseen tyhmään viralliseen touhuun. Siksi ajattelinkin, et mun on kyl pakko tehdä viimenen huvitilaus, ennenku taloudellinen kuivuus alkaa. On sielä H&M:ssä vissiin ALE, tai ainakin oli? En tiedä onko enää, ku oon taas aikaillu tässä ;D Kuitenkin jotain kyllä tahdon tilata. Ehkä kengät? Kenkiä? Hmm :) Painunkin tästä katselemaan, kellokaan ei näytä vielä juuri mitään :) 


Ps. J:n äiti on ihana, tänään se jo heti kiikutti mulle meidän uuteen kotiin ostamansa salaattikulhon :) Aws. Ounou, nyt se hössötys alkaa. :p 

7 kommenttia:

  1. Vammane voisit välillä olla koneella! :(

    VastaaPoista
  2. Onnee ny kauheesti kämpästä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aws kiitoos paljon (: harmi kun te ette nyt pääsekää viel muuttaa :/

      Poista
  3. Ääää raksu lähtee poies :c Mut oon silti niiiiin onnellinen sun puolesta, aww! <3

    VastaaPoista
  4. et sä mua menetä! (: tuun aina sädekehäni kera valaisemaan sun päiviä myös tulevaisuudessa :) kiitos musu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Hanna! ^^ Niin varmasti tuut! <3

      Poista

kiitos kivasta kommentista ! (: