sunnuntai 18. marraskuuta 2012

0:29

Kerron jotain mun viikosta.

Tällä viikolla olin työharjottelussa keittiön puolella. Työt sielä koostu pelkästä tiskaamisesta. Suomeks sanottuna siis tiskasin 6h päivässä. Voi siis arvata että alko pikkasen tympiin. Ihan sairaan paskaa hommaa. Olin kyllä saikulla 2pv, eli olin sielä yhteensä vaan 3pv, mutta seki kyllä riitti. Omg, ei sitä voi kuvailla. Oon niin ilonen ku se loppu mut joudun kyllä varmaan sinne vielä uudestaa. So it ain't over. Muuten kyllä 3vk menny aika nopee! Enää 7vk. Lol. 

Muuten eikai viikolla tapahtunu mitään erikoisempaa. Eilen J:n veli pyys meitä keilaan sen ja joidenki tyyppien kaa, ni mentiin. Oh jesus. Ei kyl vissii ois pitäny. En kyllä sano sitä lausetta mitä kaikki aina hokee, mutta kyllä tnä huomas ettei eilen ollu selvinpäi. En tiä, toisaalta mulla on tosiaan aika huono viinapää, mutta toisaalta mikää ei sitte eka menny päähän. Sit ne kaikki juomat varmaan humahti sillein kerralla päähän, koska olin pitkään aikaan oikeestaan aika sekasin. Käyttäytymiseni oli sen mukasta. Me hengattiin porukalla kaduilla, ku yritettiin miettiä mihin mentäs. Mun illan hauskuus koostuki oikeestaan siitä että juttelin vastaan tulevien randomien ihmisten kans mistä vaan. Mentiin sit ton veljen kämppään yöks ja sammuttiin niiden sänkyyn.

Lähettiin sieltä aamulla pois ku joillaki viel bileet jatku. Samana pvnä mentiin Selloon. En kyllä ollu ihan mielissäni tästä ratkasusta. Osteltiin taas joitakin tarjousjuttuja, pesuaineita yms. (Vaikee arvata kuka halus mennä ostaan TARJOUStuotteita) Se halus myös mennä syömään kiinalaiseen, jossa mä en oo koskaan ennemmin käynyt. Valitsi kyllä sikäli huonon pvn ettei oikein maistunu. Ihan hyvää se silti oli ja haluan kyl mennä uudestaanki.

Hahahahah! Toi ilme <3



Uus viikko alkaa taas. Onneks ei sentäs keittiössä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kivasta kommentista ! (: