lauantai 25. elokuuta 2012

Cold in the D 

Hyrrrrrrrrrrr. Tääl on kylmä. Oikeesti. Otin eilen jopa jumpsuittini käyttöön. Istuin se päälläni olkkarissa vielä peittoon käärittynä, eikä sekään meinannu auttaa. Laittaisivat jo patterikierron päälle! 
Meidän divaani saapuu vihdoin maanantaina. Jee! Onhan sitä jo odotettukin. Alkaa toi tuolilla kököttäminen kyllästyttää. :D 
On ilmeisesti pitänyt kiirettä arkena kun en oo kirjotellu. Nyt kumminki taas vähän korjailen tilannetta. 

Mmm..tähän mennessä oon ihan tykännyt koulusta. En oo edes mogaillu keittiöpuolella, ja tein eilen ihan yksin vispipuuron! Joka on käsittääkseni aika vaikea tehä? No ei nyt kovin, mut aika. Muutenkin oon ollu itteeni tyytyväinen, et oon osannut sielä toimia ihan oma-alotteisesti enkä oo hirveesti kyselly opettajalta ''mistä tietää että perunat on kypsiä''-kysymyksiäni. Joten ite koulunkäynti ihan jees lähtenyt käyntiin. 

Mun ''kaveri''kuviot on vähän sekavat. Olenhan tunnetusti aika ujo ihminen. Tunnen sen itsekin, et ihmisten on vaikea lähestyä mua. Se ei oo mikään kiva tunne, kun kumminkin ite tiedän olevani ihan ystis ja kiva! Mul on aina ollu sama juttu kaikis uusis kouluis. Kaikki muut jotenkin löytää heti sen ''oman porukan'' jonka kanssa sit voi kokoajan olla. Onhan se helpottavaa kun tietää aina esim.kenen viereen menee ruokailussa. Joo. Olen väliinputoaja. No, katotaan nyt josko tässä parin vuoden aikana itekin löytäis tiensä joidenki seuraan. (: 

Mun unirytmi on palautunu ihan sairaan hyvin kun miettii, et puoleen vuoteen mulla ei sellasta ollu. Nyt arkipäivinä oon menny 10-11 välillä nukkuun ja heräilly oikeestaan ongelmitta 6 jälkeen. Näin viikonloppuna mua ärsyttää herätä pirteenä jo ennen 10. :p Sillon kuuluis nukkua!!!! No ei jaksa mun rytmeistä enempää höpistä. Mitäköhän mielenkiintosta kertoisin..

Mun on jo pitkään pitänyt varata parturi tätä puuhkaa varten. Haluan taas niin lyhyen tukan ku mulle vaan sopii. Ku sais vaan nopeesti nää kuivat tyhmät pois. Toinen juttu minkä tahtoisin vielä tänä vuonna on se tatuointi. Se on aina sellanen ikuisuus-projekti, mut se ois vaan niinnn siisti! Se ois kiva mennä ottaan jonku kans, ettei ihan yksin tarttis olla. No ei mulla ny muuta. Tähän loppuun vielä kuvia omasta pärstästä, lol. 















4 kommenttia:

  1. Ihana söpöliini! :) <3

    VastaaPoista
  2. Hymyile vaa kaikille nii saat uusii kavereita :) ja mä voin tulla ottaan sun kans tatskan viel tänä vuonna! :) -i

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enny tiedä toimisko toi..:p tietty voisit, että voisit sit aina sitäki kuulutella että ''minä kävin Hannan kanssa ottamassa ne..!'' :pppp

      Poista

kiitos kivasta kommentista ! (: